Scoatem jocul în LAN, că ne atacă piraţii.
Contul de Battle.net şi înregistrarea online sunt obligatorii.
Dar staţi liniştiţi, single player-ul poate fi jucat offline.
Şi fiţi fericiţi, Blizzard lucrează din greu la Battle.net ca să vă îndrăgostiţi de el, să vreţi să fiţi conectaţi acolo.
Asta susţine acelaşi Frank Pearce care discuta zilele trecute despre jocurile Blizzard, iar acum atacă controversatul subiect al pirateriei. O chestiune care pe Blizzard îi arde rău, pentru că ei scot jocuri exclusiv pe PC, unde rata furtului virtual este maximă. În virtutea problemelor avute de Ubisoft cu DRM-ul lor, viscolienii nu vor să meargă, măcar aparent, pe aceeaşi linie. StarCraft II va avea nevoie doar de o activare pentru single player. Dar, evident, punctul forte reprezentat de multiplayer te cam obligă să fii cinstit, dacă vrei să ai acces fără să-ţi tremure fotoliul de frică la toate chestiunile oferite de Battle.net.
Pearce susţine că piraţii, indiferent de motive, vor fi mereu la posturi, aşa că preferă ca echipa producătoare să se concentreze pe conţinut de calitate, nu pe tot felul de scheme de protecţie. O abordare care, măcar teoretic, poate avea succes. Calitatea unui joc (plus numele nepătat şi reputaţia de perfecţionisti a celor de la Blizzard) i-ar asigura baza de cumpărători, deci şi profiturile, în ciuda pirateriei. Iar cum viscolienii estimează vreo 5 milioane de exemplare vândute în primul an… la 50-60 de euro bucata… calculaţi şi voi cam cât le intră în conturi.