Poate că în ultimii ani Valve nu prea s-a mai omorât cu făcutul jocurilor, dar în niciun caz nu şi-a uitat interesele financiare, punând accentul tot mai mult pe platforma sa de distribuţie online, Steam. Conform datelor financiare făcute publice, de la un an la altul platforma a crescut cu 178%: numărul conturilor active trece de 30 de milioane şi oferta depăşeşte 1200 de jocuri. În ceea ce priveşte jocul online, vârfurile de activitate au crescut şi ele cu peste trei milioane de jucători, iar accesele unice zilnice depăşesc şase milioane de oameni.
Evident, şi vânzările au crescut (peste 200%), al şaselea an consecutiv de depăşire a planurilor în număr de unităţi vândute. Pentru a face faţă afluxului de jocuri şi download-uri, infrastructura a fost îmbunătăţită şi poate rula acum la 400Gps, iar serviciile integrate Steamworks au ajuns deja în peste 200 de jocuri, alături de peste 100 de milioane de salvări plasate pe Steam Cloud (introdus în 2008).
Desigur, doar procentele sunt impresionante în sine, dar practic nu avem nicio cifră concretă. Probabil folosindu-se de ceaţă legată de felul în care (mai mult nu) se fac publice vânzările online/digitale, Valve nu a evidenţiat de fapt niciun fel de venituri clare. Sigur nu se întreabă cu ce vor cumpăra mâine pâine, ci mai curând când e livrat următorul Ferrarri, dar am fi apreciat dacă ne-ar fi luat ochii cu nişte numere uriaşe şi mai ales concrete.