După ce a fost interzis în India, în luna deptembrie, din cauza legăturilor aplicației mobile cu Tencent China, PUBG Corporation, intenționează să lanseze un nou joc. Luând în considerare populritatea la momentul interdicției, fiind cel mai descărcat joc (cu peste 50 de milioane de utilizatori), dezvoltatorul sud-coreean a declarat că va crea o nouă filială indiană ce va supraveghea noul joc și va “maximiza securitatea datelor și va satisface preferințele locale”
Compania susține că vor investi peste 100 de milioane de dolari în industria “jocurilor, e-sporturilor, divertismentului și IT” din India, însă nefurnizand o dată anume în care vom vedea pe piață produsele.
Pentru o mai multă siguranță, compania va efectua periodic verificări ale sistemelor de stocare care dețin informații de indentificare personală ale utilizatorilor indieni, pentru a consolida securitatea și a asigura gestionarea datelor, în siguranță.
India nu a interzis doar PUBG Mobile (aplicație dezvoltată de Tencent) în cadrul țării lor, ci și TikTok, WeChat și alte aplicații chinezești, guvernul susținând că astfel de aplicații “au furat, transmițând datele utilizatorilor într-o manieră neautorizată către serverele care au locații înafara Indiei”
Jocul va include un teren de antrenament de simulare virtuală, lichid verde în loc de sânge, personaje ce pot fi automat îmbrăcate și efecte de lovire ce vor reflecta natura virtuală a jocului.
De altfel, compania introduce o nouă caracteristică, ce va restricționa timpul de joc, pentru a promova obiceiuri sănătoase de joc, mai ales în rândul jucătorilor tineri.