Gândindu-mă puţin la toate evenimentele de profil la care am participat de-a lungul timpului, îmi aduc aminte că, reprezentanţii de seamă ai industriei IT au acordat mereu o atenţie deosebită evoluţiei Internetului. Şi îmi mai aduc aminte şi că de fiecare dată se punea accentul pe importanţa tot mai mare a conţinutului video.
Dar cred că putem vorbi cu adevărat despre o evoluţie a conţinutului video generat de utilizatori de abia după „revoluţia” reţelelor de socializare. Şi odată cu evoluţia conţinutului video generat de utilizatori, vorbim şi despre o evoluţie a echipamentelor necesare pentru producerea acestuia. Probabil că în cele mai multe cazuri, smartphone-ul este cel mai la îndemână instrument, dar unele situaţii necesită soluţii create cu un anumit scop. Nu poţi să filmezi cu smartphone-ul şi nici măcar cu o cameră video clasică atunci când cobori pe schiuri, când mergi pe bicicletă sau când sari cu paraşuta. Şi astfel a luat naştere un nou tip de produs – action camera sau, pe scurt, action-cam.
Axat în special pe soluţii de navigaţie GPS, Mio este un producător care a trebuit să se reorienteze rapid odată cu „revoluţia” dispozitivelor mobile şi a făcut-o cu succes, în direcţia camerelor video create pentru diverse scopuri anume. Şi pentru că am vorbit deja despre 3 camere auto, sau dashcam, cred că ar fi cinstit să vă spun că Mio activează şi în zona action-cam, prin modelul MiVue M350.
Vorbim despre o cameră Full HD u senzor CMOS de 5MP, capabilă să înregistreze 1080p cu 30FPS sau 720p cu 60FPS, ce vine cu o serie de accesorii pentru a se adapta practic la orice tip de activitate în aer liber.