Diablo III a fost lansat, aşa cum jucătorii ştiu, fără vreun mod adversativ care să le permită luptele între oameni reali, nu doar contra AI-ului şi a monştrilor (PvE). La mai mult de jumătate de an distanţă, modul competitiv tot nu are o formă definitivă sau o direcţie clară de dezvoltare, cel puţin nu conform declaraţiilor lui Jay Wilson de la Blizzard.
Iniţial, un Team Deathmatch era în lucru pentru a oferi jucătorilor dueluri în arenă, însă Blizzard nu consideră acest mod de ajuns de bun din diverse motive – profunzime şi balanţa claselor (gândite pentru un mediu PvE, ceea ce ar înseamna eliminarea anumitor elemente foarte populare). În consecinţă, echipa se întoarce în “fabrică” pentru a găsi un înlocuitor demn de Diablo III pentru Team Deathmatch, înlocuitor care să să aibă şi obiective în afară de eliminarea celorlalţi jucători şi poate chiar integrarea de elemente PvE şi de recompense.
Pe scurt şi foarte clar: n-avem nimic pentru voi deocamdată, poate peste vreo altă jumătate de an sau “când e gata”.