Connect with us

Hi, what are you looking for?

ştiri şi opinii

Clubhouse prinde rădăcini în întreaga lume

După ce a fost lansată acum o săptămână aplicația pe Android, Clubhouse a declarat că va fi lansată în mai multe țări în săptămânile viitoare. Aplicația va fi disponibilă în Brazilia, Japonia și Rusia de marți, Nigeria și India până vineri, și în “restul lumii” până la finalul săptămânii.

Deși Clubhouse a fost disponibil doar pe iOS în primul an, aplicația a cunoscut un real succes adunând peste 10 milioane de utilizatori în primul an și fiind evaluata la 4 miliarde de dolari după o nouă rundă de finanțare. Totuși, pentru moment suntem sceptici, deoarece companii concurente precum Twitter’s Spaces și Discord’s Stage Channels vor intra pe piață audio și datorită experienței și publicității avute în anii de existență, ar putea acapara Clubhouse.

Clubhouse va rămâne în continuare cu politica “invite-only”, însă a fost criticat dur din cauza absenței subtritrarilor automate pentru utilizatorii surzi și cu deficiențe de auz.

Platforma se va concentra pe finanțarea a 50 de emisiuni, CEO-ul Paul Davison declarând că există în plan crearea evenimentelor audio cu plată și listarea opțiunilor de abonament în cadrul aplicației.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Articole asemănătoare

hardware

  Odata cu venirea toamnei a aterizat si la noi in  redactie cel mai bun laptop al celor de la Asus ROG, Zephyrus G14....

games

După mega succesul cunoscut de jocul Among Us (descărcat de peste 10 milioane de ori), dezvoltatorii aplicației, țin publicul în priză și introduc o...

hardware

Atunci când avem acasă mai multe dispozitive și vrem să transferăm diverse documente și fișiere între ele, de cele mai multe ori instinctul este...

hardware

În perioada aceasta în care majoritatea ne petrecem foarte mult timp acasă a aterizat la noi pe birou șoarecele wireless Rog Chakram. Într-un segment...