Home » ştiri şi opinii

Natec se pregătesc de straie noi

Publicat pe 28 March 2014 la 10:35 de

La prima lor apariţie pe piaţa din România, produsele comercializate sub sigla Natec nu au atras prea multă atenţie. Până la urmă, nu vorbeam decât despre un nou brand obscur de periferice ieftine. Era accesibile şi cam atât. Portofoliul a crescut însă rapid şi a inclus în scurt timp modele mai elaborate, cu serioase pretenţii de High End: tastaturi mecanice şi mouse-uri cu senzori de top.

Design ambalaj Natec

Dar deşi produsele au evoluat, modelele Natec Genesis încă au un aer de ieftin în jurul lor. Şi dacă mă întrebaţi pe mine, totul pleacă de la ambalaj. În loc sa adopte un design modern, un „aer” de High End, acestea folosesc acelaşi design ponosit care nu evidenţiază deloc calităţile produselor. Se pare însă că oamenii implicaţi în distribuirea acestui brand sunt conştienţi de această problemă şi au decis să o rezolve. Şi numai ca au decis să o rezolve, dar au pus la cale o campanie de brainstorming masiv, prezentată sub forma unui concurs lansat pe forumul My Garage. Practic, participanţii trebuie să vină cu o idee de design pentru cutiile retail ale produselor Natec Genesis şi pot câştiga un premiu. Conform organizatorului, design-ul trebuie sa inspire seriozitate, dar şi orientarea către gaming a respectivelor produse. Premiile constau în produse Natec, după cum urmează:

–       Locul I: mouse Natec Genesis GX88 + tastatura Natec Genesis RX88 + mouse pad Natec Genesis M11 Maxi + headset Natec Genesis HX66

–       Locul II: tableta Natec Genesis TX77 + husă protecţie pentru Genesis TX77

–       Locul III: mouse Natec Genesis GX88 + mouse pad Natec Genesis M22 Control

–       Locul IV: mouse Natec Genesis GX68 black.

Concursul se desfăşoară în perioada 26.03 – 07.04.2014 pe forumul My Garage, iar afişarea câştigătorilor se va face pe data de 11.04.2014. Regulamentul complet şi condiţiile de participare le puteţi găsi pe thread-ul dedicat al forumului.

Veţi zice probabil că această campanie nu este decât o metodă de a obţine un produs (în cazul de faţă, un nou design pentru ambalaje) cu o investiţie minimă. Şi în mare parte, aveţi dreptate. Practic, brand-ul va primi un nou ambalaj, iar cheltuielile aferente dezvoltării sale sunt reduse. O astfel de abordare ascunde însă şi unele avantaje pentru utilizator. În primul rând, costurile scăzute de creaţie se vor reflecta în obţinerea unor preţuri de achiziţie cât mai mici. Până la urmă, concursul ascunde atât o cercetare de piaţă, cât şi o activitate de creaţie. Apoi, ambalajul rezultat va reflecta exact dorinţele utilizatorilor, reprezentând gusturile lor.

Taguri: , , ,

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Lasa un comentariu!

Lasa un comentariu sau preia un trackback pentru siteul tau. Comentariile pot fi urmarite si prin RSS.

Comportati-va civilizat, nu faceti spam, nu porniti discutii fara legatura cu subiectul

Acest site foloseste Gravatar. Pentru a utiliza un avatar personalizat trebuie sa aveti un cont Gravatar.