Home » games

Call of Duty: Black Ops II Review

Publicat pe 2 December 2012 la 17:15 de

Ca de obicei în această perioadă înainte de Sărbători se îngrămădesc cam toate jocurile cu pretenţii în încercare de a-şi atrage partea leului de la diverşii pasionaţi. În acelaşi timp, este şi perioada pentru un duel devenit clasic în ultimii ani între două serii cu tematică şi evoluţie asemănătoare: Medal of Honor şi Call of Duty. Dacă primul a fost deja disecat şi n-a ieşit prea bine la raport, acum e rândul lui Call of Duty: Black Ops II să ia poziţia de drepţi în faţa scrutinului publicului şi criticii de specialitate.

Cam la fel ca MoH, şi CoD a renunţat măcar în parte la aventurile războielor mondiale şi îşi îndreaptă atenţia spre războaiele viitorului sau spre operaţiuni speciale care să implice tot felul de poveşti conspirationiste. Black Ops II are şi câteva încercări de modernizare a liniei acţiunii, de la niveluri mai largi până la opt finaluri diferite, dar esenţa gameplay-ului a rămas acceaşi: liniaritate, AI şchiop şi exagerări narative enervante.

Acţiunea continuă parţial cu evenimente conduse tot de Alex Mason (protagonistul din primul Black Ops) în războiul rece, dar merge şi în viitorul apropiat, într-un 2025 unde fiul lui Alex, David, este eroul unui război dominat de drone şi roboţi. Partea de conflict clasic, să-i zicem, nu se desparte de ceea ce ştim şi am mai jucat până acum, cu locaţii tipice ca Afganistan-ul şi cu armament variat, dar la fel de tipic.

Luptele viitorului ar fi meritat mult mai multă atenţie, alături de gadget-urile cu o apariţie furtivă şi total sub-exploatată (mănuşile de căţărat, aripile mecanice, păianjenul robotizat), puncte totuşi bune de dezvoltat dacă Activision mai plănuieşte vreun „Modern Warfare” de vreo natură futuristă. Prezenţă constantă sunt doar armele cu care poţi vedea prin ziduri (şi cu unele dintre ele chiar şi să tragi), ceea ce facilitează mult gameplay-ul.

Pagina anterioaraPagina urmatoare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 5.00 out of 5)