Home » hardware

GIGABYTE service Bucureşti

Publicat pe 25 May 2010 la 19:14 de

Calitatea produselor este un aspect important pentru utilizatorii de produse de orice fel din întreaga lume. Desigur, probabil că într-o ţară săracă precum România cel mai important factor în alegerea unui produs îl reprezintă costul de achiziţie. Cu toate acestea, numărul utilizatorilor de PC aflaţi în căutarea de produse de calitate este în creştere.

Un alt factor care influenţează decizia utilizatorului în ţările dezvoltate este reprezentat de calitatea serviciilor oferite împreună cu produsul respectiv. Piaţa din România nu s-a dezvoltat încă suficient pentru ca serviabilitatea şi suportul să aibă o influenţă foarte mare. Cu toate acestea, marile companii sunt conştiente că acest lucru se va întâmpla la un moment dat şi încearcă să fie pregătiţi pentru viitor.

În primul trimestru al acestui an, GIGABYTE lansa Service Care – un serviciu oferit clienţilor care se aflau în imposibilitatea de a beneficia de serviciul de garanţie oferit de firma vânzătoare. Într-o perioadă de criză economică, când o parte din micile magazine online au dat faliment şi au lăsat utilizatorii cu ochii în soare în cazul defectării produselor, un astfel de serviciu este mai mult decât bine venit. El poate fi utilizat gratuit de orice utilizator care deţine o placă de bază sau placă video GIGABYTE ce s-a defectat în perioada de garanţie, iar problema nu mai poate fi rezolvată de firma vânzătoare. Formularul de aplicare pentru Service Care, precum şi termenii şi condiţiile, pot fi accesate de oricine pe http://www.servicecare.ro.

În câteva luni de la înfiinţare, serviciul a devenit cunoscut printre pasionaţii de hardware. Ceea ce ştiu însă mai puţini este că el a fost înfiinţat pe baza unui serviciu deja existent şi anume service-ul GIGABYTE Bucureşti. Sunt puţini utilizatori de PC care ştiu că produsele GIGABYTE defecte nu sunt reparate la fabrică şi nici măcar în altă ţară. Conştienţi de necesitatea de a rezolva problemele legate de garanţie într-un termen cât mai scurt, reprezentanţii GIGABYTE în România au ajuns la concluzia că cea mai bună metodă de a reduce timpul de aşteptare este înfiinţarea unui service local.

Pagina anterioaraPagina urmatoare

Taguri: ,

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 4.20 out of 5)
Loading...

7 comentarii »

  • sander a zis:

    Ehee.. daca stiam ceva mai multe despre gigabyte romania acum vreo 2-3 ani ce bine era. La momentul respectiv am incercat sa aflu de un service pe aici de pe site-ul lor.. am creat un ticket din ala, m-am invartit ceva, dar tot am ramas cu placa de baza in aer. Acum doar aduna praf pe undeva prin casa.
    E bine ca acum e ceva mai clar ce si cum (actuala placa de baza e tot de la ei :D).

  • Robot a zis:

    Eu lucrez intr-un service IT , unde ne ajung destul de multe componente in garantie Gigabyte , nu dau vina pe producator ca orice fabricant are produse cu probleme si asa mai departe , dar service-ul asta e cel mai slab pregatit , trimit un produs de 2-3 ori pana sa mi-l repare..toate sunt test ok la ei…cu toate ca trimit poze cu Bluescreen-uri si asa mai departe nu sunt utilizator stupid stiu cand tre sa schimbi un proc si o memorie ca sa verifici daca e ok placa..dar din 10 placi video trimise la reparat 9 s-au intors cu acelasi defect si una s-a stornat.;.deci prob si aia venea cu acelasi defect…ori cineva de la service de acolo este f slab pregatit si coordoneaza tot prost ( ca de la astia mai mari pleaca tot…sefi de service bla bla ) ori sunt tehnicienii prea slab pregatiti habar nu am…deci ai un sistem dai drumu la instalare windows 7 , iti da blue screen ..schimbi tot pe el ( cu placa de baza pe un burete evident scoasa din carcasa ) si tot da blue screen si pui si componentele de la sistem pe o alta placa si functioneaza perfect..si o tirmit la service gigabyte , sta 20 de zile la ei si mi se intoarce cu test ok….or sa dea si astia faliment exact cum au dat nokia..mda

  • nicu a zis:

    Luni am trimis la service prin pc garage placa mea video gigabyte 7850 cu, o problema cunoscuta la ea: black screen.
    Azi, vineri, ma uit pe status si: Status: testat ok
    Asta in conditiile in care aseara am pus placa identica a unui prieten si nu am avut absolut nici o problema cu ea.

    Concluzia: nu cred ca o sa mai cumpar gigabyte cat oi trai…

    Ps: Am dat 10 mil pe placa asta acum 7 luni asa ca va dati seama cata veselie pe capul meu.

  • pauna marian a zis:

    buna ziua aceasta este place mea video trimisa in garantie de catre shorcut brasov GTX770 2GB N770OC-2GD
    sn 142941034207 la care iau cazut doua condensatoare fara nici un motiv si sau prins la ventilatoare mentionez ca se incalzea plava video fara sa ma joc si isi facea load maxim fara sa ma joc fara sa fac nimica. a fost trimisa la furnizor de catre shorcut brasov la care au zis ca am umblat in ea mau acuzat de lucrul asta ce-a ce este calomnie deaja si au trimis niste poze cu placa video cum ca ar fi fost indoita stramba etc , cei de la furnizor au trimis placa video inapoi la shorcut si nu mai era indoita deloc totusi ei mentin ca ar ave un surub umblat la el etc desi domnul de la shorcut brasov a constatat in procesul verbal ca plaaca numai avea nimica in afara de condensatori cazuti cum poti fi acuzat de asa ceva ? va rog sa luati masuri altfel voi ajunge si la protectia consumatorului si voi consulta si avocatul meu pentru o eventuala plangere

  • pauna marian a zis:

    mentionez ca cand am luat placa video de la shorcut brasov nu era sigilata pin tre multe altele

  • Daniel a zis:

    Buns ziua am si eu o problema cu placa de baza z77x-u3dh e a 3 oara in service si imi spine ca nu are nimic si testele sunt ok problema este ca mi sa facut rescriere de bios si dupa acest procedeu calculatorul mi se a prinde singur si Apoi incepe sa se stinga singur si iara se a prinde si se stinge singur, si la un moment dat cand am stat pe el calculatorul mi sa stings singur.ce este de facut va rog sa ma ajutati cu un numar de telefon de la cei care se ocupa cu services up placile de baza gygabite. Multumesc

  • nedianum marian a zis:

    Salut . As dori sã stiu daca acest service se ocupa si de telefoane gigabite . Eu am un gigabyte gsmart gx2 cu diplayul spart şi nu găsesc unde să ìl repar . Poate mă ajută cineva. Adresa mea de email este dare4mari@yahoo.ro .

Lasa un comentariu!

Lasa un comentariu sau preia un trackback pentru siteul tau. Comentariile pot fi urmarite si prin RSS.

Comportati-va civilizat, nu faceti spam, nu porniti discutii fara legatura cu subiectul

Acest site foloseste Gravatar. Pentru a utiliza un avatar personalizat trebuie sa aveti un cont Gravatar.